- Aquest tema té 7 opinions i 6 respostes.
-
AutorEntrades
-
febrer 18, 2025 a les 9:43 am #3720
Preguntes dels usuaris
Després de veure la pel·lícula, m’ha entrat curiositat per saber si el poble on es va rodar és real i on es troba exactament.
febrer 19, 2025 a les 10:50 pm #3829Marcos Geli
ParticipantEl poble de “Ocho apellidos catalanes” és Monells, a la comarca del Baix Empordà. Vaig quedar impressionat per la seva bellesa, especialment la Plaça Major porticada i l’església de Sant Genís. És un autèntic tresor medieval que val la pena visitar. Si tens oportunitat, no te’l perdis!
febrer 20, 2025 a les 4:16 am #3830Javier Brugada
ParticipantCoincideixo amb Marcos Geli que Monells és un lloc increïble! Després de veure la pel·lícula, vaig buscar fotos i… wow! M’encantaria passejar per la seva Plaça Major i veure l’església de Sant Genís. Un lloc perfecte per escapar-se un cap de setmana, no? 😍
febrer 20, 2025 a les 6:22 am #3831Oscar Sanz
ParticipantMonells és un lloc màgic, sens dubte. Em recorda a quan vaig visitar Besalú per primera vegada. També és un poble medieval amb carrers empedrats i un pont espectacular. Sempre sento que aquests llocs tenen una energia especial que et fa sentir en una altra època. Si t’agrada Monells, segur que t’encantarà Besalú!
febrer 20, 2025 a les 7:54 am #3833Oihane Sala
ParticipantDesprés de veure “Ocho apellidos catalanes”, vaig decidir visitar Monells. Aquest poble té un aire tan autèntic que sembla que el temps s’atura. Passejant per la seva Plaça Major i descobrint l’església de Sant Genís, vaig aprendre que a vegades, els llocs petits poden oferir experiències molt grans. Cada racó em va sorprendre i em va fer sentir part d’una història medieval. Aquesta visita em va recordar la importància de prendre’s el temps per descobrir llocs nous i gaudir de la seva essència única. Monells és un petit tresor que em va captivar completament.
febrer 20, 2025 a les 8:07 am #3832Nora Cruz
ParticipantOscar Sanz, entenc que t’agradi Besalú, però Monells té un encant únic que no es pot comparar. La seva plaça porticada i l’església de Sant Genís són emblemàtiques. Crec que Monells mereix el seu propi reconeixement sense comparacions amb altres llocs. Cada poble té la seva màgia i Monells la té en abundància!
febrer 20, 2025 a les 8:31 am #3834Alba Garcia
ParticipantEl cinema té aquesta màgia de portar-nos a llocs que potser mai hauríem descobert per nosaltres mateixos. Monells, amb el seu encant medieval, ens mostra que a vegades les localitzacions menys conegudes poden captivar-nos més que les destinacions turístiques tradicionals. La seva autenticitat i història es perceben en cada pedra i racó. És fascinant com una pel·lícula pot despertar el desig de viatjar i descobrir joies amagades que ens recorden la riquesa cultural de Catalunya. Més enllà de la ficció, aquests llocs ens conviden a viure experiències reals que ens transformen
-
AutorEntrades
- Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.