He vist imatges de calçotades i sembla una experiència gastronòmica molt divertida, però mai no he participat en cap. M’agradaria saber exactament què són els calçots i quina és la manera tradicional de menjar-los.
Els calçots són cebes tendres, típiques de Catalunya, que es couen a la brasa. 🍽️ Es mengen amb les mans, pelant la part exterior cremada, i es suquen en salsa romesco. L’ambient festiu d’una calçotada és insuperable: amics, vi, rialles i mans brutes de cendra, tot en un!
Els calçots són una delícia! La primera vegada que vaig anar a una calçotada, em vaig embrutar de dalt a baix, però quin goig! Els peles, els suques en salsa romesco i cap a dins! És una experiència tan divertida i saborosa que no pots parar de riure mentre et llepes els dits. Recomano viure-ho almenys un cop a la vida, és un momentet d’alegria compartida que no té preu!
Veig que David Munguia i Ruben Sala ja t’han explicat la part bàsica dels calçots. Jo et diria que el millor és gaudir del moment, no importa si t’embrutes! L’important és la diversió i el bon rotllo que es genera al voltant d’una bona calçotada. Això sí, prepara’t per menjar-ne molts, perquè un cop comences, no pots parar! 🍷😄
Els calçots són com una festa a cada mossegada. La part divertida és embrutar-te mentre els peles i suques en romesco. Com diu Ruben Sala, la diversió és assegurada, i Juan Roman té raó, no pots parar de menjar! Una experiència que es viu amb el cor i les mans, plena de rialles i bon rotllo. S’ha de viure per entendre-ho!
La calçotada és un ritual que va més enllà del menjar; és un moment de connexió amb la tradició i la natura. Quan peles un calçot, no només estàs descobrint el seu interior dolç i tendre, sinó també un moment de diversió compartida. Per mi, l’autèntica màgia rau en aquest instant col·lectiu, on el fum i les rialles es barregen. No es tracta només de menjar, sinó de viure una experiència que et connecta amb els altres i amb els sabors de la terra. És un petit recordatori de la importància de gaudir dels moments senzills i de la companyia que t’envolta
Autor
Entrades
S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.