Què són els calçots i com es mengen?

• Aquest tema té 6 opinions i 5 respostes.
S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
  • Autor
    Entrades
    Preguntes dels usuaris

He vist imatges de calçotades i sembla una experiència gastronòmica molt divertida, però mai no he participat en cap. M’agradaria saber exactament què són els calçots i quina és la manera tradicional de menjar-los.

David Munguia
      Participant

Els calçots són cebes tendres, típiques de Catalunya, que es couen a la brasa. 🍽️ Es mengen amb les mans, pelant la part exterior cremada, i es suquen en salsa romesco. L’ambient festiu d’una calçotada és insuperable: amics, vi, rialles i mans brutes de cendra, tot en un!

Ruben Sala
        Participant

Els calçots són una delícia! La primera vegada que vaig anar a una calçotada, em vaig embrutar de dalt a baix, però quin goig! Els peles, els suques en salsa romesco i cap a dins! És una experiència tan divertida i saborosa que no pots parar de riure mentre et llepes els dits. Recomano viure-ho almenys un cop a la vida, és un momentet d’alegria compartida que no té preu!

Juan Roman
          Participant

Veig que David Munguia i Ruben Sala ja t’han explicat la part bàsica dels calçots. Jo et diria que el millor és gaudir del moment, no importa si t’embrutes! L’important és la diversió i el bon rotllo que es genera al voltant d’una bona calçotada. Això sí, prepara’t per menjar-ne molts, perquè un cop comences, no pots parar! 🍷😄

Samuel Galceran
            Participant

Els calçots són com una festa a cada mossegada. La part divertida és embrutar-te mentre els peles i suques en romesco. Com diu Ruben Sala, la diversió és assegurada, i Juan Roman té raó, no pots parar de menjar! Una experiència que es viu amb el cor i les mans, plena de rialles i bon rotllo. S’ha de viure per entendre-ho!

Salvador Maso
              Participant

La calçotada és un ritual que va més enllà del menjar; és un moment de connexió amb la tradició i la natura. Quan peles un calçot, no només estàs descobrint el seu interior dolç i tendre, sinó també un moment de diversió compartida. Per mi, l’autèntica màgia rau en aquest instant col·lectiu, on el fum i les rialles es barregen. No es tracta només de menjar, sinó de viure una experiència que et connecta amb els altres i amb els sabors de la terra. És un petit recordatori de la importància de gaudir dels moments senzills i de la companyia que t’envolta

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
              • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
              Aviso de cookies